már
31
:::Skoda Dodi:::
Sohasem hittem el, hogy Uri Geller tényleg tud kanalat hajlítani, sőt még a horoszkópban sem hiszek. Ettől függetlenül rátettem a tévére egy nem működő órát, amikor a Kiválasztott című műsorban állítólag „felszabadultak Uri energiái”. Persze nem történt semmi, és inkább átkapcsoltam a Harry Potterre. Azok legalább tudnak varázsolni.

Szombat este épp hosszasan készülődtem egy üveg Tempranillo társaságában, hogy nekiinduljak a belvárosi szórakozóhelyeknek annak reményében, hogy találkozom következő excsajommal, amikoris a TV2-re kapcsolva belenéztem ebbe az Uri Gelleres baromságba. Nem voltak röpködő, sem elgörbült tárgyak, semmi sztárvórzos energiasugár, semmi megmagyarázhatatlan esemény. A legmegmagyarázhatatlanabb dolog az volt az este folyamán, hogy a Gödör, Szóda, Szimpla, Kuplung, Szilvuplé, Soho, Piaf, Moulin Rouge, Kempinsky, Óbor és Múzeum meglátogatása során egy jó csajjal sem találkoztam reggelig.

Azt tudjuk, hogy ez egy showműsor, és addig, amíg vannak olyan szerencsétlenek, akik emeltdíjas sms-ekben szavaznak a tévében látható hülyegyerekekre, megéri ilyeneket csinálni. De miért kell ennek ennyire gagyinak lenni? Meg kell mondanom, csak az első 2-3 versenyzőt (illetve „kiválasztottat”) néztem végig, de amit csináltak, az inkább volt béna bűvészmutatvány, mint nagy misztikus dolog. Egyébként is, miért kell mindenkinek hülye angol művészneveken futni? Kovács József nem lehet Uri Geller utódja? A csávókat felvezető kisfilmek túldramatizált narrációja ("megkíséreljük uralni az időt" és hasonlók) pedig már az elviselhetetlenség határát súrolta. És mi a faszért kellenek „sztárvendégek” ebbe a műsorba? Mondjuk róluk legalább kiderült, hogy egyikük nem tudja leolvasni a mutatós órát…

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr33404282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kislany 2008.03.31. 14:52:16

Skoda Dodi = Szabó Dani? Valamiről lemaradtam?

Belphegor 2008.03.31. 21:01:27

"...a Gödör, Szóda, Szimpla, Kuplung, Szilvuplé, Soho, Piaf, Moulin Rouge, Kempinsky, Óbor és Múzeum meglátogatása során egy jó csajjal sem találkoztam reggelig." Minimum két-három rongyot elpattintani egy maréknyi sznob tavernában és egy szál szoknyát sem sikerülni levadászni... erre valóban még egy varázsló sem lenne képes hehe.

SD 2008.04.01. 08:58:28

nem, nem egyenlő.

I.J. 2008.04.01. 11:33:21

Szerintem Belphegor sokan lennének kiváncsiak az általad ismert -és 2-3 ezer alatt megúszható helyeken könnyedén végrehajtott- bűvésztrükkökre, úh. kérlek oszd meg a publikummal mondjuk 1 cikk formájában (ha lehet, illusztráld is a sikereidet)!

érintett 2008.04.01. 11:35:04

Na ne röhögtess. :)

érintett 2008.04.01. 11:37:30

kislánynak...

szsz 2008.04.01. 21:06:23

Uri ezen a fotón azt mutatja, hogy fogja felvarratni az arcát, ha megkapja a sikerdíját a TV2-től az állítólagos másfélmilla nézőszám után?
süti beállítások módosítása