júl
25

:::szsz:::
Annak idején, hajdanában-danában, mikor még a királyi tévé adta az X-aktákat, bizony nagy-nagy rajongó voltam. Kiplakátoltam a szobámat a főszereplők képeivel, minden epizódot tudtam fejből és mindent elolvastam mindenhol, amit csak lehetett. És gondolom ezzel nem voltam egyedül.

Meg azzal sem, hogy majd' kiugrottam a bőrömből, mikor megtudtam, hogy lesz második X-akták mozifilm, és persze rohantam megnézni.
Meg azzal sem, hogy jól pofára estem.
A biztonság kedvéért azért aludtam egyet a dologra, majd alaposan utánanéztem a hazai fórumokon és blogokon, vajon csak én gondolom rosszul, vagy a többiek szerint is olyan volt a film, amilyen. Szerintük is.







Itt most eredeti terveim szerint egy amolyan vicces-ironikus filmismertető következett volna, amiből többek közt kiderül eme cikk alcímének értelme is. De mivel sokadik nekifutásra és komoly erőlködés árán sem sikerült humorosan megfogalmaznom, hogy mennyire pocsék ez a film, inkább ráhagyom mindenkire: győződjön meg róla maga. És a sor szélére vegyen jegyet. Vagy inkább ne is vegyen. 

Ja és meg ne lepődjön senki, Mulder és Scully már a 8. vagy 9. szezonban összeszűrte a levet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr54585786

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása