ápr
18

EURO 2008

10:00

:::Skoda Dodi:::

Nyakunkon a 2008-as osztrák-svájci EB, úgyhogy ideje elgondolkodni az idei góltotón.

A nagy kérdés a góltotóval kapcsolatban az, hogy az előző évekhez hasonlóan pénzbeszedős-tanszéki tippelőládába dobálós verzió legyen, vagy pedig elektronikusan, a kiváló Kurosz Magazin felületén valósítsuk meg. Az utóbbi verzió előnye, hogy bárki tippelhet, nem kell hozzá bemenni a tanszékre, valamint az általam remélhetőleg megírt program automatikusan számolja a helyes találatokat és felállítja a rangsort, amit egyből lehet majd látni a Kuroszon. A hátrány az, hogy nincs pénz, nincs nyeremény. Bár visszaemlékezve a 2002-es góltotóra amit állítólag én nyertem, asszem abból a bizonyos pezsgőből nem ittam. Bár lehet, hogy annyira részeg voltam, hogy senki nem merte belém tölteni. Egy szó mint száz: én az elektronikus verziót támogatom, de kommenteljetek, hogy ti mit preferáltok.

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr61428277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pipázó csákány 2008.04.18. 15:51:33

Az is tippelhet, aki játszik? :D
Amúgy, ha nem látjuk egymás tippjeit, akkor mehet itt is a dolog.

decibá 2008.04.18. 17:20:40

Szerintem is haladjunk a korral, jobb a netes tippelés!

dani 2008.04.18. 19:12:53

Én arra szavazok, hogy netes, pénzdíjas verzió legyen. Nem nagy összeg, mindenki betesz pl 200 ft-ot, a győztes meg mindent visz. Kell, hogy legyen tétje, különben érdektelen az egész.

aniko 2008.04.19. 16:39:47

Engem pénz nélkül és érdekel, de ettől függetlenül feltétlenül itt legyen.

bd 2008.04.21. 09:33:57

Az a baj, hogy úgysem tudjuk normálisan beszedni a pénzt mindenkitől, aki tippel...

Surda 2008.04.21. 11:19:02

Igen, pont a kivitelezés a baj. Sztem csak kisebb csoportokban lehet megszervezni a totót, vagy még úgy sem. Emígy meg persze nincs tétje, és csak az erkölcsi győzelem marad, de így is jobb, m a semmi.

I.J. 2008.06.03. 11:49:33

Na, tippeltem én is így a végére. Bár nem értek hozzá, de így izgalmasabb... (és hajrá lengyelek!)

I.J. 2008.06.03. 11:52:01

A kommentet persze följebb kellett volna beszúrnom, de mindegy :D

adalbert 2008.06.07. 16:37:37


Én tojok az egész rendszerre, nekem csak az számít, hogy egy fergeteges görög-portugál döntő legyen, amin a portugálok a 94. percben Ricardo bombafejesével visszaveszik az EB-serleget a görögöktől!
Hajrá Portugália, Hajrá Fradi!!!
süti beállítások módosítása