nov
16
:::kurosz:::
Közszolgálati tevékenységünk keretében következzenek a legfrissebb közérdekű információk.

Először is néhány a közeljövőben fontos programra szeretnénk felhívni a figyelmeteket: november 22-én 17:30-kor Mordovin Maximék tartanak előadást a könyvtárban kazahsztáni ásatásukról, 29-én 18 órakor Noctes Atticae, Szilágyi János György előadásával, december 5-én a Régészeti Társulat Lányi Vera emlékülést tart a MNM-ban.
Más: a római korosok számára kötelező klasszika részszigorlat kötelező irodalmának jegyzéke a konyvtárban megtalálható, illetve elektronikus formában innen letölthető.

Végül néhány dolog a Kurosszal kapcsolatban.
Előző szavazásunkat lezártuk, a végeredmény szerint 28-an gondolták úgy, hogy beállítanak minket kezdőlapnak, 25-en pedig a baromságra szavaztak, a maradék lehetőségek 5-6 szavazatot kaptak. Az új szavazás már elérhető jobbra.
Kedves olvasónk, Pipázó Csákány felvetette, hogy össze kellene szedni a legfontosabb régészettel (lehetőleg hazai régészettel) foglalkozó, használható oldalak linkjeit és egy linkgyűjteményben közzétenni. Az ötlet nagyon dícséretes, úgyhogy küldözgessétek a linkjeiteket!
Legvégül pedig egy kis dorgálás: jó lenne, ha minél többen elküldenétek végre szánalmas cikkeiteket a szerkesztőségbe, mert kezdünk kifogyni a matériából. Úgyhogy továbbra is szeretettel várunk bárkitől bármilyen témájú irományt, fotót stb. a kuroszmagazin@gmail.com-ra, e!

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr25231107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Betty 2007.11.16. 23:23:25

A fórumban már nyitottam egy olyan témát, hogy hasznos linkek. Bár az igaz, hogy jobb lenne korszakokra felbontani és így nem lenne nagy katyvasz.
Ha itt tartunk akkor összeszedhetnénk azt is, hogy a nagy elődök miről, mikor és hol publikáltak. :) Vagy a korszakonkénti fontosabb cikkeket. Vagy ez már sok?

Pipázó Csákány 2007.11.17. 02:39:30

Meg kérjük el Juditkától a folyóirat-adatbázist, sőt, egyenesen mindenki a kuroszon publikáljon. Éljen az ifjonti lelkesedés:D

anikó 2007.11.17. 16:27:56

Ha jól emlékszem, épp azzal a céllal indítottuk ezt az oldalt, hogy semmiképpen sem egy tudományos régészoldal legyen,mint a címe is jelzi"életmódmagazin".Arra ott van a sokféle hasznos levlista, szerintem.És ha ez nem így lesz én soha többet nem publikálok rajta, sőt nem is fogom olvasni.

anikó 2007.11.17. 16:30:00

Ja, és meg vagyok sértődve, hogy az én cikkeim közül egy sem szerepel a jelöltek között:-)

sz 2007.11.17. 20:07:14

Ugyan Anikó, benne vanank a "mindegyik tökéletes" kategóriában, és az kapta a legtöbb szavazatot... bezzeg a zöldségeim... 8-)))

anikó 2007.11.17. 22:29:36

Nem értem ezt a nekem célzott hozzászólást, magyarázzátok meg kérlek! A linktől meg lerohadt a gépem...

Pipázó Csákány 2007.11.18. 01:18:59

Nem hinném, hogy egy linktártól a kurosz hivatalos, tudományos régészoldal lesz...

Surda 2007.11.18. 11:05:58

engem nem enged szavazni! ezt kikérem magamnak! hol van itt a szabad véleménnyilvánítás, kérem szépen?? vagy már itt is meg vannak bundázva a voksolások?

anikó 2007.11.18. 12:40:21

Ez nem annyira neked szólt Pipázó Csákány.

Betty 2007.11.18. 13:38:14

Gondoltam, hogy nekem szólt Anikó véleménye amikor azt írta, hogy ez nem egy tudományos régészoldal.
De sztem vhol oldalt egy kis ficakban azért elférne. :) Az sztem nem sok ha fel vannak sorolva a nevek és mellette az, hogy hol, melyik kötetben van összeszedve élete munkássága.Vagy ha a névre kattintva kijön a lista vagy ilyesmi.

Naffi 2007.11.18. 15:20:54

Én csak annyit fűznék hozzá, hogy nem tom mi az a kurbli......

anikó 2007.11.18. 19:56:07

Mindegynekem, nyugodtan linkelgessetek, ha az kell.Csak még mindig nem értem az aranyhajas hozzászólást.

anikó 2007.11.18. 19:57:10

Fanni, neked meg mutatom...:-)

Betty 2007.11.18. 23:42:45

Szerintem Aranyhaj arra gondolt, hogy neki tudományosnak tűnik ez az oldal. A link amit meg berakott az a saját blogja amit népszerűsíteni akar ezért írta ki ide. Nem célozta konkrétan senkinek.

kuroszmagazin 2007.11.19. 16:11:23

Egyébként szerintem attól nem leszünk tudományosak, hogy vannak linkek, meg esetleg valami letölthető dolgok. Minél több közérdekű információ van, annál olvasottabbak leszünk. Ha meg túl tudományosnak tűnünk, majd néha kiírjuk nagybetűkkel, hogy PINA!

anikó 2007.11.19. 21:30:37

Köszönjük főszerkesztő úr! Ez a demokratikus megoldás.

I.J. 2007.11.19. 22:34:26

Szerintem ez az igazi tudomány: www.big-mouths.net/college-babe-sucks/pics/sex-13.jpg
Éljenek a linkek, hajrá!
süti beállítások módosítása