ápr
7

:::győri lakos:::

 

"I want to marry an archaeologist..."

(hát igen, a régész pasiknál nincs jobb - szerk.)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr801899298

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mr. Acid 2010.04.17. 01:00:50

Nem bírálatként, de: amit Pest a régészhallgató találkozó kapcsán művel, az már botrány. Idén is 4-5 ember jött le. Megértem, hogy marhára felsőbbrendűnek érzitek magatokat, (mondjuk erre abszolút semmi alapotok sincs), de amikor Kolozsvárról, Pécsről, Újvidékről is nagyobb létszám képviseli magát, mint a fenséges Pestről, akkor el lehetne gondolkozni.

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.19. 01:48:58

...itt most muszáj volt regelni és posztolni, mert szegedi kollégánk a maga suta módján tényleg magasra dobta a labdát. Egyfelől igaza van, az alsóbb éveseinknek legyen hála, ez a buli is legendásan szarra sikeredett, le nem toltátok volna a (valóban szégyellni való) fejeteket, vagy legalább egy valamirevaló plakátolást beküldhettetek volna. Ui. nem egy felsőbb éves ment volna, ha nem utolsó pillanatban kell ezt is megtudni. Értitek, az se baj, ha nem jöttök,mert tisztelet a kivételnek, egyesével fel sem tűntök senkinek; csak tudjunk róla, h egyébként van ez+ez a program, opciók, stb. Másfelől tehát vegyétek tudomásul: az unalmas,sz*revő-h*gyivó körleveleket amúgyis olvasatlanul csapatjuk a szemeteskosárba, vagy már meg sem nyitjuk. Emellett röhej, h az amúgyis retardált, rehabilitációs csoportfoglalkozás szintjét sem megütő tanszéki bulikra (amelyekre szintén jó, ha eljöttök, és a sör is megmelegszik a kezetekben, márha ki meritek és bírjátok egyáltalán bontani) képesek vagytok alkalmanként olyan plakátorgiát rendezni, h üvölt, fél délutánotokat a photoshop előtt nyomorultkodtátok végig, tök feleslegesen. Furcsa, h évekkel ezelőtt elég volt egy cetlire lób*szóbetükkel felfirkálni, h ITALOZÁS, helyszín, dátum; oszt mégis teltház volt gyakorlatilag szinte mindig. Mert nem érzitek a zenét. És ezért szörnyű, h a szegedi srác joggal olt le benneteket a halálf*szára: nem lehettek ennyire hangok.

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.19. 02:01:45

@Mr. Acid: csak most vettem észre, h hajnali 1-kor te szépen otthon rejbákolgattál a számítógép előtt, és a pestiek blogján fikázgatsz. ha a szegediek AKKORA bulit csináltak, akkor te mit kerestél otthon? A szaporodós torrentkéidet ráértél volna reggel is rendezgetni, böngészgetni, bulikirály.Ez az érem másik oldala, csak ne felejtsd el!

Pityó 2010.04.19. 03:25:02

Már megérte a buli, ha ez arra készetett valakit, hogy regeljen és sírjon miatta. Ennél kevesebbért is szerveztünk már sörözést. Az hogy ki merre felsőbbrendű vagy sem, szerintem nem nagyon áll kapcsolatban a régészhallgatók találkozójával. Sokan nem is tudtak róla a rossz reklám miatt, néhányunknak meg fontos dolgok jöttek közbe. Ez van.

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.19. 16:29:49

@Pityó: látom, azért te is csak emiatt regeltél...alapvetően igazad van, csak nem voltál ott, nem érezted a saját bőrödön, mekkora cink volt! Itt egyébként meg kell említeni Laczi Orsi helytállását, aki egyedül reprezentálta az ELTÉT a bemutatkozó műsoron (hálistennek ezt én személy szerint lekéstem, biztos, h jobb ez így...:))) )... persze ezt követően is inkább meghúztuk magunkat, mert genyóra nem jöt be ez a diplomáciai szerepkör csontsatukészen, elhiheted....

Mr. Acid 2010.04.19. 18:03:37

@A Fercsi (mert nekem van nicknevem): Csak a személyeskedésre: Kérlek, piciny szívem, van aki ilyenkor már dolgozik, s utána megy le szórakozni. Namármost, 10 óra munka (tudod, olyan dolog, ahol például értéket termelsz, illetve mentesz; régészhallgatók esetében mondjuk ásatás) után eléggé hamar el tud fáradni ember, főleg ha több hete nem volt szerencséje a saját ágyához.
A másik: Az 5 régészhallgatók találkozó közül én 4-en vettem részt. Az ELTE mind a négy esetben nagyon kis kontingenssel vett részt a dologban, még akkor is, amikor tavaly ő volt a szervező. Ebből gondoltam, hogy nem vagytok kíváncsiak a többi tanszékre -persze tisztelet a kivételnek. A Múmia 4. meg jó volt, csak mivel nem is a találkozóra készült, eléggé érthetetlen volt a felhasználása.

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.20. 01:06:01

@Mr. Acid: ...mert akinek egy rojtosra melózott napot követően, miután persze rommá bulizta magát, van ideje, kedve és igénye a neten szörfözgetni, kommentelgetni, osztani az észt amolyan moralizálgató fennhanggal, ne mondmá, gyöngyöm, h egy kiadós ötcombúzás már nem fért bele...inkább maradtál volna még egy kicsit, ittál volna még egy pohár szőkekólát hagymakarikával, ahogy szoktad, oszt lehet h még a szerencse is melléd szegődik valami csoda folytán, és kivételesen nem "kézzel nőzöl" a különböző nevű, de egyaránt .avi-ra végződő "csajaid" egyikével...
...így persze minden világos:valóban szörnyű lehet, h hetek óta nem volt szerencséd a saját ágyadhoz.De máséhoz sem.:) No, mindegy, igazából nem is akarlak cseszegtetni, mert alapvetően egyetértettem a véleményeddel. Legyen ez inkább egy külön poszt a "Napi személyeskedés" rovatunkban..:)

Harald hardrode 2010.04.20. 22:06:38

@Mr. Acid: hát te geci nagy arc lehetsz, hogy éjfélkor, full sötétben mented a múltat. Bár lehet, hogy akkora lángész vagy, hogy sötétben is fényt árasztasz a szelvényben. Egy teljesen elütő cikkhez commentelsz kurva nagy offal, de biztos minden pesti egy patkány, mert pénteken van a kk-s kirándulás és tavaly is akkor volt, de miután este kilenckor bejött a vonat, vagy 15 ember ment kocsmázni, hogy ne érezzék magukat szarul azok, akik nem Pestről jöttek fel a "móka" miatt. Most is 21.00-ra értünk haza, csak éppen a lófasznak volt kedve ekkor még levonatozni Szegedre. Nem baj, minden pesti egy buzi, tudjuk.
@A Fercsi (mert nekem van nicknevem): az alsós dolgot beszéljük meg élőben. Sok mindenben igazad van, de egy-két dolgot meg lehetne beszélni élőben, mondjuk egy sör mellett :-D

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.21. 00:37:39

@Harald hardrode: ...persze nem szabad a szegedi srácot sem elmarasztalni a véleményéért, mert, lássuk be, rámutatott egy-két dologra...kommenteljen bátran, meghallgatjuk a véleményét, csak azért kapja a feedbacket, hányas a kabát...

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.21. 00:40:21

...persze nem szabad elmarasztalni a szegedi srácot sem a véleményéért, mert bizonyos dolgokat (szerintem)helyesen megvilágított, kommenteljen csak bátran, meghallgatjuk a véleményét; de azért kapja szépen a feedbacket is, h tudja, hányas a kabát...

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.21. 00:41:23

...lassú ez a genyó net, nemtom miért nyomta be ezt a szart először...bocs

Harald hardrode 2010.04.22. 21:58:34

@A Fercsi (mert nekem van nicknevem): Igazad van, de megkérdezheti, hogy miért nem mentek többen? Mert nincs reklám, mert 3 hónapja tudjuk, hogy ugyanakkor van kk-s kirándulás? Akkor elmondjuk, hogy miért ennyien voltak és azt is, hogy az alsó két évfolyam X>50% beleszarik minden közös programban. Viszont az ilyen pökhendi magatartás kivágja nálam a biztosítékot. Mert mi van ha csak szimplán nem akarok elmenni, nehogy már ezért neki álljon feljebb...

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.04.23. 08:05:56

@Harald hardrode: így van. de nem is rád gondoltam, amikor az alsóbb évesekhez intéztem néhány szót. az is jellemző, h akik itt és most kommenteltek, ált. élnek társasági életet; akiknek pedig szólt volna az egész, nem is olvassák még ezt a (lássuk be, utóbbi 1 évben mélyrepülésben levő) blogot sem; sőt, ált. véleményük sincs, mégha mernének is állást foglalni bármilyen kérdésben, akkor se lenne mondandójuk...

Mr. Acid 2010.04.23. 20:47:25

@Harald hardrode: "Mert mi van ha csak szimplán nem akarok elmenni, nehogy már ezért neki álljon feljebb..."
Pont ezért áll nekem feljebb. Van egy rendezvény, a régészhallgatók Km-beli találkozója, amire Kolozsvárról többen érkeznek, mint Pestről. S már nem először. Persze mindenki kirándul, meg "nincs kedve" lejönni. Meg a fejeták is fájt, igaz? :D
Mindegy, vitát félretéve: sajnálom, hogy nem jöttetek többen. Talán majd jövőre, Pécsett.

Harald hardrode 2010.04.24. 20:48:59

@Mr. Acid: Mindenkinek szve joga, hogy hova megy, mit értékel úgy, hogy fontos neki. Én nem tudtam róla, hogy Kolozsvárról is mentek, nekem nem mondta senki. Tavaly sem volt senki Erdélyből, akkor most dögöljenek meg, mert Pestig nem, csak a közeli Szegedig hajlandók leutazni? Tartsd tiszteletben a mások véleményét, hogy szeretnének-e menni vagy sem. Mert, ha jól gondolom, ezzel a találkozóval az jól jár, aki ott van, mert kapcsolatot épít, ez esetben pedig, az , aki nem ment megszívja. Viszont, ha nem ez a lényeg, akkor miért kéne lemennem. Tényleg nem vitázni akarok, ez csak a személyes véleményem. Remélem jövőre tudok menni Pécsre. Üdv egy Budai

szteregeszlanyka 2010.05.01. 16:46:28

Ennyi hozzászólás után már nem tudtam megállni, hogy ne regeljek..:P
Számomra nagyon megdöbbentő volt, hogy Pestről ilyen kevesen jöttek, de én személy szerint nem vettem magamra. Őszintén szólva nálunk is van jó pár ember aki barmi nagyra van magával, meg azzal, hogy ő régészhallgató, mégsem tudja elhozni a seggét egy ilyen vagy hasonló eseményre.
Én csak szegény Laczi Orsit sajnáltam, hogy az elején tök egyedül volt az eltések közül, és szerintem (meg ő is mondta)hogy ez mennyire kellemetlen. Nem azoknak persze akik nem jöttek el és beleszartak az egészbe, hanem neki.

dancingbear 2010.05.02. 13:12:00

Én például Pesten tanulok de nem pesti vagyok és nem érzem magam felsőbbrendűnek, viszont sosem értettem azt a hozzáállást, hogy ha valaki nem megy el valahova, az biztos azért teszi, mert ő nem alacsonyodik le ilyen rendezvényekre vagy bulikra, ez valami komplexus lehet. Én elsősorban tanulni járok az egyetemre, ha pedig közösségi életet akarok élni, had döntsem el én, hogy mikor hova megyek szórakozni és kivel. Attól, hogy egy szakra járok valakivel még nem kell, hogy a barátom legyen, de kövezzetek meg. Szegedre meg speciel azért nem mentem mert nem volt pénzem arra a hétvégére.

A Fercsi (mert nekem van nicknevem) 2010.05.04. 00:45:44

...lassan ez a vita is elkalandozik...átkúszik valami lokálpatrióta hereverésbe, amolyan territoriális brunyálás elánnal...persze a Pest-Szeged tengelyen zajló rivalizálás esetében is a kettő közt van az igazság, hiszen a Szakrális Budát övező osztatlan profán térnek bárhol ugyanaz a neve: Mucsa! (joóó, talán a Hungária-krt-ig ki lehet egyezkedni a határt, de onnan már tényleg mindegy..)

Egy másik budai
süti beállítások módosítása