jan
22

Vicc mára

Címkék: vicc 11:00

:::kurosz:::

A medve, a farkas és a róka elmennek a munkanélküli hivatalba, munkát
keresni, mert nagyon éheznek.
Az ott dolgozó szakember is közvetíti ki őket A megfelelő helyre.
A rókát egy baromfiudvarba segítőnek, a farkast egy birkanyájhoz Szintén segítőnek, míg a medvét egy építkezésre téglát pakolni.

Eltelik két hét, találkoznak
A róka hűlyére Verve, csontsoványan, a farkas Szintén, a medve pedig szépen kigömbölyödve. Ki-ki elmeséli, hogy vele mi történt.


- Két napig jól ment sorom,-mondta a róka, de mikor a gazda rájött, hogy
én tizedelem az állományt, akkor fogta a kapát, kaszát, kutyát és mindent, amivel ütni lehet, egyszóval helybanhagytak. Azóta is alig ettem valamit.
Azt mondaja a farkas,-Ugyanígy jártam én is, két napig Hawaii , aztán mikor A pásztor rájött, hogy miért hibádzanak a birkák, hát én is kaptam mindent, csak jó szót nem. Azóta se ettem semmit, mert még a fogaimat is
kiverték ....
Mire a medve:
- Nézzétek gyerekek, nekem nem lehet okom a panaszra, nálam egy tégla sem hiányzott, a melósokat meg nem számolják ......

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr221692249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása