nov
13

:::nelli:::

Valahol egy Isten háta megetti kis falusi rendelőben...

-Doktor úr, mit csináljak, hogy ne kapjam el az új influenzát?

-Há egyen egy almát (H1N1almát)
 

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr711519985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Csabai 2009.11.14. 07:33:39

Tiszteletem Mindenkinek!
Mielőtt bármiről is beszélünk az A/H1N1-ről, előbb beszéljünk a lényegről, miről is van szó? Minden magyarázatot, mint kutató leírtam már áprilisban, ajánlatos az alábbi linken
www.gmrgroup.eu/index.php?option=com_content&view=article&id=155:sertesinfluenza-ah1n1&catid=20&Itemid=12
elolvasni. Ha nem megy a www.gmrgroup.eu főoldalán megtekinthető!
Mindenkinek további jó egészséget kivánok! Dr. Csabai Zsolt Ph.D.

Corvett kapitány 2009.11.14. 10:00:28

A viccet olvasva bennem is pont az a kérdés merült fel, hogy végre mikor beszélünk komolyan a minket fenyegető óriási H1N1 veszélyről. Felháborító, hogy az "oltás helyett" c. postban miért nem tájékoztattak minket a vírusról és az új védőoltásról illetve ezek veszélyeiről. Bár én elsősorban a kórokozó pontos genetikai térképét hiányoltam...

Anikósze 2009.11.19. 09:10:12

Én már évek óta cseppegtetem a Grape Vital-t! Családunknak bejött! Azóta nem mondhatom, hogy betegek lettünk volna. Jobban érezzük is magunkat. Keserű az íze, de most már van kapszullákban is. Az édesekkel nem megtéveszteni, azok mind kémiai utánzatok, hamisítványok, hatóanyag nélkül.
süti beállítások módosítása