sze
12

Rigó Peti

11:35

:::Babettáné:::
Az elmúlt napokban feltehetően több száz Anikó keresztnevű társammal egyetemben Rigó Pétertől (?) egy bejelölést kaptam az iwiw-en, adatlapján a „magamról” című rubrikában ezzel a könnyekig megható szöveggel. Azóta is elandalodom ha csak belegondolok, így úgy véltem ezt az élményt meg kell osztanom veletek. Íme:

Egy lányt keresek akiről csak annyit tudok ANIKÓ kb 24év KB 5 éve találkoztam vele shell kúton dolgozok KB 1 hónapig. Peugeot Reklámozta!! Szép barna szemei vannak!! Anyukája Postán dolgozót. Apukája Mávnál (akinek Anikó neve van mindenkit be jelölő!!! remélem valaki rám ismer!! Bocsi akit a be jelöléssel zavartam!!(((((Ha jó emlékszem mérleg a horoszkópja!!!)))Nem is a shell nek dolgoztál hanem csak a kúton reklámoztad Peugeot!!!Budapest Egresi út benzinkút!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr51660050

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

von Tripper 2008.09.15. 09:53:11

Király csávó, én rányomulnék ! Biztos sokat dólgozót ő is és megvan a merga !!!!

szsz 2008.09.15. 13:12:44

Még jó hogy nem Pözsót.

szsz 2008.09.15. 18:04:57

ja, végülis a barna szem stimmel, nem...? :-)

aniko 2008.09.15. 22:11:12

Én nem lehetek nekem zöldesbarna a szemem.
süti beállítások módosítása