dec
2
:::kurosz:::
Kissé megkésve, de következzen interjúnk Miss Novemberrel, a kiváló Monori Fröccsel.

                       


Kurosz: Mi volt az első szó amit gyermekkorodban kimondtál?
Fröccs: Pingvin.
Kurosz: És ez milyen emlékeket idéz fel benned?
Fröccs: Semmilyet.
Kurosz: Nem lehet, hogy az apácáknak valami köze van ehhez?
Fröccs: De, az elég erősen meglehet, de nem.
Kurosz: Oké. A százlábúakról mit tudnál mondani?
Fröccs: Szép állatok. Mindkét felükön tudnak enni is meg szarni is. Mint ahogy én.
Kurosz: És ez veled gyakran megtörténik?
Fröccs: Nem.
Kurosz: Úgy hallottuk, hogy Görögországban jártál nemrég. Mesélnél erről?
Fröccs: Nem. Mire vagy kíváncsi?
Kurosz: Mindenre.
Fröccs: Szép volt, jó volt, jól éreztem magam. Az ouzo jó ital. Vízzel keverve is. Pedig mindig azt hittem, hogy az ouzo szar ital vízzel keverve. Hogy úgy csak a buzik isszák. De rájöttem, hogy nem, igazából vízzel keverve tök jó. Olyan, o, o, olyan, mint ami, amikor a nem barbár ember ugye fröccsnek issza a bort. Tök jó. Komolyan. Kitöltesz egy 8 cent ouzot, rátöltesz egy kicsi vizet. Vagy nem is kell víz, csak belebaszol mittudomén 2-3-4 jégtömböt…
Kurosz: Nagymutter ehhez mit szól?
Fröccs: Ő is szereti az ouzot.
Kurosz: Hogy volt az az erkélyes jelenet, az ouzo-leejtés?
Fröccs: Nem ouzo volt az, abszint volt. Nagymutter még sose ivott abszintot, kitalálta, hogy most itt az ideje, életébe először. Meg is vette, vett hét deci ilyen, hupi hupi fantasztikus abszintot, hogy azt majd megisszuk. Aztán rám bízta, hogy így töltögessek. Kitöltöttem egy-egy ilyen felespohárnyi abszintot, kitöltöttem, beküldtük, aztán én meg olyan részeg voltam - pedig ez nagyon ritkán fordul elő,  azér ez egy ilyen gondolatjeles megjegyzés – hogy véletlenül valahogy kihajintottam az erkélyen…Finom vót.
Kurosz: Mükénéről tudnál egy pár szót mondani?
Fröccs: Hú, látnod kéne a felvételt amit én csináltam, saját kezűleg kamerával. Könnyeztem. Meghatódtam teljesen. Annyira jó volt. Voltál ott? De kurva jó volt, nagyon tetszett. Aki nem volt ott, az sírjon, meg szarjon sünt. De menjen el oda, mer kurva jó. Én ott voltam, és…hát beszarás. Ennyi. Pont.
Kurosz: Állítólag nagyon jó vagy például karnis felrakásában.
Fröccs: Erről kérdezd meg a Zsuzsit, mer náluk raktam fel. De nekem elég kemény a fúróm, jól csinálom…
Kurosz: Mi a helyzet a lányokkal?
Fröccs: Nem tudom, elég csúnya a fúrómnak a feje…
Kurosz: Mi a véleményed a Heinekenről?
Fröccs: Azt csak a buzik isszák meg te.
Kurosz: Meg a Paár Fercsi, nem? Mi a véleményed róla, mint az előző hónap régészhallgatójáról?
Fröccs: Nem tudom, még annyit nem szexeltünk.
Kurosz: Milyen zenét szeretsz? Mi a véleményed a divatos fiú- és lányzenekarokról?
Fröccs: Imádom mindet.
Kurosz: Fiú, lány egyre megy?
Fröccs: Nem. Ha mondjuk tejszínhabot nyomnak a végére és egy kandírozott cseresznyét odacsapnak, akkor mondjuk elgondolkozom…
Kurosz: Mi a véleményed a hosszú hajú fiatalokról?
Fröccs: Mint a Fercsinek. Buzik mind.
Kurosz: És te miért vágattad le?
Fröccs: Ilyenről férfiember nem beszél.
Kurosz: És ha nő lennél?
Fröccs: Ha nő lennék…nem voltam még nő.
Kurosz: Szeretnéd?
Fröccs: Minden nap. Ha nő lennék, véletlenül, mondjuk itt, szerintem maszturbálnék. Muhaha…Aztán, de most ezt fölveszed?
Kurosz: Dehogyis. Ha nő lennél, saját magaddal összeállnál szekszuális üzemmódban?
Fröccs: Nem, mer undorító lennék.
Kurosz: Semmiképpen?
Fröccs: Nem. De ne jelenjen má ez meg, ezren olvassák, érted, a faszom kíváncsi rám.
Kurosz: Dehogyis. Na,hogy volt a görög diszkóban?
Fröccs: ó volt, elvoltunk, én tök józan voltam, megjelentünk a görög diszkóba és minden nyelven tudtam, természetesen, és kiderült, hogy a belépőt le lehet inni, aminek még jobban örültem ugye, mindannyian örültünk volna ennek. Meg is ittam, kábé ennyire emlékszem a görög diszkóból.
Kurosz: De jó volt?
Fröccs: Nem.
Kurosz: Miért nem?
Fröccs: Azér nem volt jó……………………..nem tudom.
Kurosz: Lajosról mi a véleményed? Itt áll mellettem.
Fröccs: A Lajos jó, a Lajos szép, a Lajost mindenki szereti, csak ne vegyél má fel ilyen ruhákat mer bazdmeg! Én legalább fölőtöztem. Kussoljál má!
Kurosz: Úgy érted divatosan öltözködtél?
Fröccs: Én divatos vagyok mindig. Mindannyian tudjátok.
Kurosz: Utolsó kérdés, hol tudod elképzelni a jövődet régészként Magyarországon?
Fröccs: …(böfögés)…
Kurosz: Köszönjük szépen…
Fröccs: Még nincs vége…úgy képzelem el, most nézd meg a hátad mögött azt a rengeteg hajú embert. Úgy.
Kurosz: Így?
Fröccs: Ilyen rengeteg hajjal.
Kurosz: Egy játékgép előtt?
Fröccs: Így van.
Kurosz: Te mennyit tolnál egy ilyen játékgépbe?
Fröccs: Én semennyit, de ők legalább dolgozni jönnek ide, pénzt keresni, nem úgy mint mi, büdös parasztok, ők legalább keresik a pénzt.
Kurosz: Ez a végszó vagy még mondasz valamit?
Fröccs: Most má kérdezzél valami értelmeset mer ez a beszélgetés egy lófasz! Szerinted én intelligens vagyok?
Kurosz: Szerintem igen.
Fröccs: Akkó aggyá tüzet!

A bejegyzés trackback címe:

https://kurosz.blog.hu/api/trackback/id/tr60248983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hhh 2007.12.02. 15:19:14

Rendkívül épületes kolléga, kiváló választás volt a Miss November címre! :-)))

I.J. 2007.12.03. 15:00:31

Szerintem ez 1 buzi...

creative common 2007.12.03. 19:11:07

Nekem is gyanús

Betty 2007.12.03. 21:16:16

Könnyet fakasztó egy riport. :)

Betty 2007.12.11. 21:01:28

Decemberre nincs jelölt? Vagy ebben a hónapban a Mikulás és Jézuska között kell választani?

Jézuska 2007.12.11. 22:32:55

Szerintem I.J.
süti beállítások módosítása